مهم نیست که بگے خوب مینویسے برای من مهم این است که بفهمے وبدانے براے تو مےنویسم و مهم تراینکه بخوانے آنچه را که مے نویسم ولبخند همیشگےات را بزنے و زیر لب بگویے: دیوونه دوست دارم...ما را در سایت دوست دارم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 0 تاريخ: شنبه 24 دی 1401 ساعت: 16:04